Cool Yellow Outer Glow Pointer Solvallatjejerna: Välkommen :)

lördag 3 september 2011

Välkommen :)

Välkommen till min & Liv's blogg ;) Vi kommer såklart skriva om solvalla & hästar. Båda två kör på solvalla, jag på söndagar och Liv på lördagar. I höst eller vinter ska jag ta min licens, men Liv har redan tagit sin och nästnästa helg ska hon tävla med en av solvallas ponnyer korall!
Vi ska så småningom berätta lite om oss själva och fixa header, men så länge får det vara såhär.
Jag bjuder några bilder på tre av mina favorithästar (jag rider även på ridskola)











Detta är Boyence, kallas Bo-J och honom+ en annan valack som heter Ramster ! Ramster kommer säkert på någon bild sedan, men ni får lite info om honom.
Ramster är en brun supernsäll valack, född 2003. U:Rambo UE: Martini










^ Detta är en av mina & liv's favoritponnyer på solvalla! Kaxe heter han! En busig kille i sina bästa år, jättemysig och gosig! Om ni läser min häst så finns det ett nummer när han är med! Kaxe är inte alltid så kaxig heter artikeln! Liv har startat honom i ett lopp (eller fler, hon berättar säkert mer själv) och de
kom 2:a :)

^ Detta är när jag tävlade min favoritponny på ridskolan i dressyr. Vi har tävlat några gånger, och han är precis som kaxe, väldigt busig! På denna bild har vi kommit trea (även fast han blev pigg & galopperade två gånger..) fast det var bara 1:an & 2:an som fick färgglad rosett ;)

Det var lite om mig & Liv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar