Cool Yellow Outer Glow Pointer Solvallatjejerna: Lördag, söndag och spruta!!!!

måndag 19 september 2011

Lördag, söndag och spruta!!!!

I Lördags så tävlade jag! Det gick superbra!! Nia och näst sist. Jag körde i mycket svåra lopp.... men jag är stolt över att jag fick Kaxe trött och Korall pigg! Har tyvärr inga bilder men det kommer KANSKE att ladda upp video på mig i lördags. När vi skulle rida där ifrån så skulle vi ta långa vägen hem. Då kom vi på att vi inte hade reflexvästar på oss (Ett måste när det är jakt!!!). Så nästan hela vägen hem så satt vi och sjöng på hästarn... "Vi kommer ifrån Hemfosa, Sköna gröna Hemfosa. Om du inte kommer ärifrån, så får du inte vara häääär". En skitrolig helg men sedan så komm måndagen..... SPRUTDAGEN!!!!!!!!!
Vi skulle just gå ner till skolsyster och ta våran spruta som alla sexor MÅSTE göra! Jag var spänd men jag grät inte på vägen dit. När jag gick in i det rumet, där vi skulle ta sprutan, så började jag att jätte gråta!
Alex, Min kompis, hon följde med mig in och jag höl spänt i hennes hand. När systern stoppade in sprutan i armen så skrek jag så att hela Huddinge hörde (Kanske inte men det kändes som det!). Tårarna bara sprutade och det svet för ******!!!! Vi ses senare då! :P Hare bra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar