Cool Yellow Outer Glow Pointer Solvallatjejerna: Glöm inte Liv

söndag 11 september 2011

Glöm inte Liv

Liv kan vara lite dålig på att komma ihåg att skriva<3 Så ni får nöja er med mina inlägg lite ;) Idag har jag varit på Solvalla & vi övade voltstart på körplan. Jag körde Tibbe och var i spår nummer 1 :D
Sen tog jag bussen till stallet och kom mitt i k:1 tävlingarna på gröna banan ;) Jag fotade turnéspelen och när dom hoppade men sen så gick vi till stallet. Jag har börjat sköta om en privathäst lite! Han heter Laurel King och han är 21 år gammal, 1 meter & 64 centimeter i mankhöjd, fux, valack, Engelskt Fullblod (galoppör). Han är supermysig & snäll! jag och min kompis Sofia började sköta honom igår (lördag) men vi har redan hunnit med att släppa honom i ridhuset, rykta, promenera, ta kort, smörja alla grejer, borstat av schabrak osv. Vi fick hjälp av undervara vänner♥ Isabelle, Anna jag & Sofia fodrade också alla ridskolehästar och privathästar :).
Sen tog vi ut Ludde på en sista kvällspromenad innan vi åkte hem. Nu bjuder jag på bilder från igår ;)

Ludde i stallgången ;)

Finaste Ludde♥

Lyckas få precis när han blundar..Men det ser bara gulligt ut c:

Finaste♥

Och nu orkar jag inte lägga upp mer av mina tusen bilder på Ludde ;) Kommer mer sen♥

/Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar