Cool Yellow Outer Glow Pointer Solvallatjejerna: Ludde

onsdag 5 oktober 2011

Ludde

Idag åkte jag till stallet ett litet tag. Först hälsade jag på Ludde, Anna och Alva. Anna har börjat sköta Froy och de trivs jättebra :). Sedan gick jag, Anna, Alva och Isabelle upp till ridhuset och kollade på hoppspecialen. Erica red Donna, Sara red Åse, Hedda red Conny, Linnea red sin ponny Nancy och Agnes red Santa.Sedan borstade jag Ludde lite snabbt och tog ut honom på en mysig promenad lite runt stallet o galoppbanan ;) Imorgon ska jag rida, och då vill jag rida Bo-J eller Picasso :)
Nu kommer några av mina favoritbilder på Ludde♥

































Förlåt, jag bjuder inte så mycket på mig själv idag..Feg som jag är målade jag över mitt ansikte ;)

Hejdå //Emilia :)♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar