Cool Yellow Outer Glow Pointer Solvallatjejerna: Alla dessa rubriker..

lördag 8 oktober 2011

Alla dessa rubriker..

Jag kommer aldrig på någon bra rubrik..Det blir oftast samma. Typ trött, eller stallet ;)Men i alla fall, imorgon ska jag och min kompis Margit vara med i skötar OS i stallet. Det är två deltävlingar, och i den första ska man rykta hästen och smörja sadel & träns. I den andra deltävlingen ska man klä ut sig själv och hästen. Det lag som ryktat och smörjt bäst vinner, sedan kommer tvåa, trea osv. Och sedan vinner den som har bäst utklädnad. Så man kan vinna deltävling ett men komma trea i deltävling två tex..
Krångligt?
Man får heller inte ha med privathästar, utan bara ridskolehästarna. Så Ludde kan inte va me :( Därför pysslade och promenerade jag me honom idag istället. Det har dessutom varit "tjurruset" där massor med människor springer ett lopp. Därför var det svårt att ha lektion i ridhuset och komma ut till hagarna. Ludde som är föredetta galoppör trodde att högtalarna, folket o musiken var tävlingsdags, så han stegrade o bockade i hagen. Han är 21 år gammal, så det är inte så bra för honom att bralla omkring :/ Sophia tog en bild på när han stegrar sig, så hon ska snart skicka den till mig ;)..Jag har den på mobilen, men kan inte ladda in bilder från mobilen i datorn. Men jag tar kort på bilden på mobilen istället, så får den duga sålänge


Hejdå :)

Den blev väldigt suddig, men man ser ;)



















//Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar